Klantenservice


Wanneer je vragen hebt over producten, je bestelling of het retour sturen van producten, kan je contact opnemen met Energiebespaarshop via het contactformulier onderaan de pagina.

We zijn telefonisch bereikbaar op 020-6818409 van maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur.

Word je adres niet geaccepteerd door het systeem? Neem dan contact op met Duurzaam Bouwloket via support@duurzaambouwloket.nl of telefoonnummer 072-7433956.

Veelgestelde vragen

Bestellingen via een kortingsactie worden binnen 1 tot 2 weken bezorgd.
  Je bestelling zal worden bezorgd door fietskoeriers of PostNL met CO2 compensatie.
Je bestelling is pas geslaagd als je helemaal hebt doorgeklikt tot de laatste stap van het bestelproces. Je krijgt dan de tekst in beeld dat je bestelling is geslaagd en je ontvangt van ons een bevestigingsmail. Het kan zijn dat deze e-mail in de ongewenste e-mails of spam box terecht komt.
 Je kan in stap 1 van de winkelmand je gegevens invoeren. De geldigheid wordt vervolgens gecontroleerd en de korting wordt in mindering gebracht op de bestelling. Het eventueel resterende bedrag kun je betalen met één van de andere betaalmethodes. Let op: het is niet mogelijk om het kortingsbedrag van een actie in delen te besteden.
 Belangrijk om te weten is je maar 1 keer met een actie mee kan doen. Als je adres niet geaccepteerd wordt, kan je contact opnemen met Duurzaam Bouwloket via rrew@duurzaambouwloket.nl of 072-7433956.
Het is niet mogelijk om meerdere keren mee te doen aan de actie en het te besteden bedrag kan niet aan verschillende onderdelen uitgegeven worden. Heb je op jouw adres nog niet aan een actie meegedaan, en werkt je adres niet? Neem dan even contact op met Duurzaam Bouwloket via rrew@duurzaambouwloket.nl of 072-7433956.
Het is niet mogelijk om het kortingsbedrag van een actie in delen te besteden binnen onze webshop of op andere onderdelen van de actie.
Als je een aankoop doet dat onder het kortingsbedrag ligt, zal het resterende bedrag vervallen. Dit bedrag is dus niet meer te gebruiken voor een nieuwe bestelling of ander onderdeel van de actie. 
In dat geval zal je het verschil zelf bijbetalen. Hoeveel dit precies is kan je zien in de winkelmand na het invoeren van je adres of kortingscode.
De meeste gemeenten hebben een minimaal bestelbedrag dat gelijk is aan de voucher. Je moet dus precies het voucherbedrag aan producten bestellen of iets meer om de voucher te kunnen gebruiken.
Indien een product defect is kan je contact opnemen met onze klantenservice, zodat wij je een passende oplossing kunnen bieden. Meer informatie over onze retourregeling is vind je onder het kopje 'Retour sturen'.
Onderwerp*

Naam*

E-mail adres*

Vraag*



Verzenden